نرم افزار
نرم افزار، بازی و ...
درباره وبلاگ


جهت قرار گرفتن تبلیغ شما در وبلاگ از طریق نظر خصوصی یا ID YAHOO: sepidehn2930 اقدام کنید . برای تبادل لینک از تبادل لینک هوشمند استفاده کنید .
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : admin

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند. اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان برخوردار است مجموعه نرم افزار های Tell Me More English میباشد. این مجموعه دارای چندین سطح مختلف آموزش زبان انگلیسی بوده که هر سطح آن مختص سنین خاص ساخته شده است. همچنین این نرم افزارها از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



ادامه مطلب ...

با یکی از معتبرترین آموزش های کارگردانی جهان در خدمت شما هستیم.این آموزش مربوط به فیلم برداری و کارگردانی در هالیوود می باشد و شما با دیدن این آموزش می توانید بسیاری از نکات انیمیشن سازی سه بعدی و کارگردانی را بیاموزید.
از آنجا که در تهیه هر فیلم ، کارگردانی ، تنظیم نورپردازی و فضاسازی صحنه و ... بسیار مهم می باشد ، در نتیجه اگر قصد دارید یک کارگردان موفق شوید توصیه می کنیم این آموزش را حتما استفاده کنید.
آموزش ها عبارتند از:
   Master Course دوره اصلی ارشدی
 The Science Of Awesome حرکت های خاص - علم شگفت انگیز
 Visual Effects For Directors جلوه های بصری برای کارگردان ها
هر قسمت به صورت جداگانه برای دانلود آماده شده است .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد